Det är skönt att ha flyttat från det stora huset på den lilla orten tillbaka till staden vi bodde innan. Dels känns vi både mycket gladare. För oj vad jobbigt det varit att packa och sälja och bära och ha barn samtidigt. Vi har inte varit de happy go lucky couple så att säga. Så vi är gladare nu. Det är väldigt skönt. Plus att det inte blir lika svårt att vara spontan och gå på stan eller hitta på något. Det är ju inte flera mil till allt. Vilket är skönt.

Sen vi blev mammor har jag insett att jag har större tålamod än henne men att jag nu mer inte tål skit. JAG TÅL DET INTE.

Så jag går nu mer i terapi för att prata om mobbingen av mig på min arbetsplats. Jag söker jobb och varit på två intervjuer. Jag går en kurs på högskolan för att ta mig bort från arbetsplatsen och jag får min son att skratta.

Så, det är bättre men inte bra. Hoppas på att livet blir bättre 2023.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.