Det har hänt så mycket. Vi har sålt huset, flyttat tillbaka till staden och köp ett nytt hus som ska bygga 2023. Jag söker nya jobb. Jag har sökt 2 jobb och kommit på två intervjuer. Eller ja, den andra ska jag på i morgon. Snälla, snälla låt mig få detta jobb. Jag vill verkligen inte tillbaka till det jobbet som jag har nu.

Sonen växer och är snart 11 månader. Han kan klappa händer, säga mamma, namnam och vava och skälla som en hund. Han går mot möbler och kan stå och sitta. Han mår bra och ska börja på förskola den 1a april. Jag har börjat i terapi över hur dåligt jag mår över jobbet. Det påverkade min jobbintervju och det påverkar mitt hemliv. Jag är liksom lite trasig i kanterna, jag är skör.

Jag vill inte vara skör. Jag vill inte tillbaka. När jag slutat kanske jag kan berätta exakt allt jag varit med om. För hemskt är det. Men som sagt jag är glad över att jag kanske kommer därifrån. Jag vet inte.

Men så som de gjort behandlar man inte någon.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.