När man aldrig får må riktigt bra.

Min faster ringde. Pappa är dålig han ahr förhöjda levervärden och något fel på njurarna. Jag har varit orolig.

Idag ringde hon igen och de har hittat något. Den 7 ska han få sin diagnos på karolinska. Men det är ju inte så bra så mycket som de satt in på honom redan. Så han har nog cancer.

Jag har ju ingen kontakt med pappa sen i mars 2019. När jag fick nog. När han kallade mig dumma saker när en av mina bästa vänners pappa dog. Nu är jag i valet och kvalet. Ska jag ta upp kontakten? Ska jag vänta? Ska jag låta bli?

Om han har cancer så tar jag nog upp kontakten igen. Han är 70 år. Superalkis och jag är hans enda barn. Jag hade sådana förhoppningar atr han skulle sluta dricka för att jag sa upp kontakten med honom. Jag skrev det till honom att han behövde söka hjälp och bli nykter och göra en utredning för sina psykiska problem.

Så idag är inte en bra dag.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.