Att känna igen sig.

Jag fick en kram och ett skönt att ha dig här. När jag var där sist. Jag känner mig hemma van och så säger mitt inre du kan den här personen. Du kan han. Hur ska du lära dig någon ny?

Men samtidigt vet jag. Jag vet att jag behöver annat. Ett annat liv. Med en annan bana. En annan vardag. Med annan framtid. Jag vet det.

Jag har tagit tag i så mycket nu. Jag har ringt om psykolog hjälp och de ska ringa mig nästa vecka. Jag har klarat mig. Jag ska bara lära mig att inte vara rädd för att fatta beslut och att följa igenom dem.

Hur är en annan femma.

Leave a Reply

