Bo själv. 

Jag har inte träffat honom nu på helgen som var. Jag har medvetet låtit bli att ringa. Det som är bra är att det känns bra. Jag har inte känt mig ensam. Jag lyssnar på poddar på kvällarna. För att inte känna sig ensam.  Fast jag har inte känt mig ensam än. Jag klarar det här på ett bra sätt. Jag älskar att få inreda mitt hem. Jag har inte så många kartonger kvar. Jag hittade den här kudden i en butik. Jag känner så för att få vara fri och vild. Jag skulle vilja köpa hem den här kudden. Men jag är ingen människa som har sådana där texter på väggar och hatar vissa uttryck. Men det här tycker jag var fin. Jag ska försöka se om jag ska ha en sådan kudde eller inte. 
Jag vet bara att det är skönt det här med att bo själv. 


Leave a Reply

