Bara min stund.

Jag sitter som på nålar. Tänk om jag får nycklarna idag. TÄNK OM ! De kommer idag. Jag ska ringa och fråga. Jag skulle så gärna vilja göra en sådan där. Gå till lägenheten helt tom och ren och titta, insupa min popcornlya.

Sedan tänkte jag lite praktiskt också jag skulle vilja köpa toapapper och diskmedel och sånt för att ha när jag flyttar in. Så det finns under flytten när folk behöver gå på toa och vill kunna tvätta händer och sånt.

Jag ska så bjuda på flyttpizza  och jag är så tacksam för all hjälp jag får av de som hjälper mig. Vilka män jag har i mitt liv.

Det känns så skönt att få tillgång och en egen stund i lägenheten. En bara min stund.

Leave a Reply

