Jag har städat här hemma. Jag vet att jag inte måste. Men jag vill göra en schysst överlämning. Jag känner att det också kan vara bra när jag får vem folk som ska bära åt mig och då ska se hur jag har det. Då känns det viktigt att få ha lite ordning. 

Jag vill få göra ett bra överlämnande. Jag hoppas att han förstår att jag försöker på mitt sätt efter min förmåga. 

Jag spenderar idag med att tvätta. Jag känner att det också är viktigt att det blir en fräsch start hemma i min popcornlya. 

Kanske tvättar jag också bort oss. Det som är sambo oss och inte särbo oss. 

Leave a Reply

