Jag känner mig trött och slut idag. Och då har jag inte varit på midsommarfirande. Jag har packat och städat. Lägenheten blir fin för honom. Jag har lite ångest över att jag ska flytta och behöver fixa till en ny lägenhet. Det blir säkert bra till slut. Men just nu känns det nästan övermäktigt att få till en hel lägenhet. Helt själv. 

Det känns som att jag har satt igång nått i min umgängeskrets. Det är så många som har dåligt just nu med deras partners och min igångsättning har helt plötsligt gjort att det känns som att hela världen separerar just nu. 

 Vilket är helt otroligt att förhållanden kan vara så dåliga och ändå så kämpar man på med nått som inte fungerar. 

Jag hoppas att det här särboskapet fungerar annars får det bli två helt separata liv. 

One thought on “

Leave a Reply

