Äntligen 

Expediten är isär plockad! Jag vet inte hur jag ska få ihop den igen. Men hey, det är ett senare problem. Jag har faktiskt packat hela vardagsrummet färdigt nu.  Vilket känns skönt. Sovrummet är också klart på så när som mina kuddar, täcken osv. 

Det som är kvar är köket. Köket och garderoberna och badrummet. Men nu börjar det verkligen bli slut med att packa ner. Men sen börjar det hela med att packa upp. I popcorn lyan. Jag får börjar om. Det kommer bli så fint.  

Lite mer än en vecka kvar. Sedan är jag i min popcornlya. 

Leave a Reply

