Packa och beteende 

Nu har jag packat porslin. Det svåra börjar nu. Det vi båda behöver som är mitt från början som jag vill ha med mig. Skålarna och sånt. Känns lite jobbigt. Men samtidigt. Jag tänker inte bråka om saker. 

Mitt mål med hela resan är att inte bli bitter. Ändå gör vi det svårt för varandra så det är lätt att vi hannar där. 

Han frågade igår igen om det är så att jag är rädd för att Skiljas. Att vilja ha kakan men att äta den också. Att det är konstigt att efter så många års kämpande så ger jag upp nu när vi äntligen kan få det bra tillsammans. 

Men grejen är. Jag tror inte det. För ser man hans beteende så fortsätter det. Vilket gör att jag ha svårt att se vårt liv som sammanboende just nu. 

Leave a Reply

