Bestick 

Jag har blivit med bestick. Visserligen ett ojämnt antal. 3 gafflar, 4 knivar,  4 skedar och en tesked och en smörkniv. Men det är de finaste jag vet. Som jag tycker om dessa med små blommor på och alltid har gjort. 

Jag ska loppisleta reda på fler av denna sort. Har du och vill sälja kan du väl hojta till mig. Så löper jag. Tänk att få forma sitt hem precis som jag vill ha det själv. Utan kompromisser och det duger. 

Inget mer det duger. Duger kan dra åt pipsvängen! Jag vill leva på mitt sätt,  för min skull! 

2 thoughts on “Bestick 

Leave a Reply

