Godkännande 

Åh som jag har shoppat. Jag skulle ha en T-shirt. Slutade med två toppar, två par strumpbyxor, två bhar, ett par trosor, en bolero. En klänning och ett par shorts. Ja just ja en jumpsuit i shorts variant. Fantastiskt att ha pengar. Fantastiskt att kunna lägga de pengarna på mig utan att känna en tungt. 

Det är så skönt att få forma sitt eget liv. Att bli ett nytt jag. 

Min mamma pratade med mormor om mig och min mormor sa att det är synd att jag är så ordentlig av mig. Att hon inte tror jag skulle öppna upp mig för ny kärlek innan jag skilt mig. Och att hon önskar mig en snäll och god kärlek. En kärlek i respekt och välvilja. Det tycker jag är fint. Dels ett godkännande om att titta på andra men även att hon vill mig väl. 

Det känns som jag har lättare att andas ju närmre jag kommer flytten. Jag hoppas så att jag får sängen och soffan till flytten. 

Leave a Reply

