Säng

Jag beställde säng i samma nyans som soffan. Jag tror det blir snyggt och enhetligt. Jag hade rätt mycket ångest om vilken soffa jag skulle ha. En soffa och en säng. Om jag skulle ha en bäddsoffa med en del för förvaring i med schäslong eller den jag ville ha. 

Jag motiverade med att tänk om folk vill sova över. Ja, och hur ofta händer det? Och kan de då inte sova i en soffa som inte är riktig bäddsoffa för att det är den jag vill ha. 

Så det blev soffan jag vill ha och sängen jag vill ha utan att lyssna på andra. En fin Howard soffa med hjul. 

Jag hade velat ha i färg. Men det fanns inte så jag tog samma nyans av grå på säng och soffa. Det blir så fint. 

Soffa, soffbord, säng och köksbord och stolar. Jag har ett helt hem snart och om en månad och några dagar så är det inflyttning. I min allra egna lilla popcornlya. Det ska bli skönt. Så skönt. 

Leave a Reply

