Beställt soffa och säng. 

Okej hörrni, nu är den beställd. Soffan och sängen. Från soffadirekt.se jag hoppas verkligen att den kommer de dagarna jag önskade då jag inte kan ta emot den tidigare och inte senare heller då jag gärna vill ha nått att sova på i lägenheten. 

Jag valde inte det förnuftiga. Som hade varit en bäddsoffa. Jag valde en nätt tresitsare med hjul och så fin. Jag beställde en kontinental säng i samma nyans. 

Så i min lilla etta ska de stora möblerna matcha varandra. 

Jag ska ringa dem i morgon för att verkligen se att det går att ordna. 

Tänk. Nu har jag soffa, soffbord och en säng. Bokhylla och matbord och stolar. Känns bra. Som att jag får ihop ett hem på distans.

Leave a Reply

