Jag kan inte vara ensam

Jag har just nu oerhört svårt att vara ensam utan någon i närheten. Jag vet inte vad det är och jag är inte så här i vanliga fall. Jag tycker att ensamhet är skönt. Men nu, nej, det går inte. Jag får panik. 

Jag har packat fyra kartonger i lägenheten idag. Jag har även kommit på ett tema som jag vill ha. Vilket ska bli fint. Det blir blått, duvblå och matt grön som är ljus. Jag packat sånt som jag har hemma som är i den färgskalan. Det ska bli fint. 

Men endå. Vad gör jag åt att inte kunna va själv. Vad är nästa stadie? Jag har haft jag bara gråter stadiet och nu jag kan inte vara ensam stadiet utan behöver alltid folk runt omkring mig. 

Vad är nästa stadie?

One thought on “Jag kan inte vara ensam

Leave a Reply

