Det där med svårigheter.

Idag är jag otroligt matt i kroppen för jag har frusit och vi har faktiskt inte sovit i samma säng i natt på grund av att min man tycker inte jag pratar med honom och att jag inte lyssnar utan att jag bara mumlar. Men när klockan är 23:45 och jag ska jobba astidigt känns inte läge att prata negativ kritik för att du är ledsen på din chef liksom som tas ut på mig!  Så han gick ut. Jag frös och sov apdåligt och känner mig mer död än levande.

Jag vet att jag också har kommunikationsbrister. Stora kommunikationsbrister och det är något jag måste träna på. Jag mumlar mest och har väldigt svårt att tala om vad jag vill. Jag får ofta tvingas till att ta egna beslut utan att få bekräftelse att beslutet är okej av andra.  Vilket jag vill träna på genom att bo själv.  Jag har sjukt svårt att vara ensam med. Jag hatar att vara själv och vill träna på det med.

 

One thought on “Det där med svårigheter.

Leave a Reply

