Jag behöver er hjälp. Jag behöver hitta en säng som är 1. Billig. 2. Mjuk och helst i 140-160 cm klassen. Pga jättefattig och jag vill kunna sova bredvid min man.

Min man vill ha tillbaka nyckeln till vår lägenhet när jag flyttar. Så det känns som om vi går mot ett slut. Även om vi är sjukt gulliga mot varandra. Jag har haft en vecka av att inte gråta men igårkväll föll tårarna när jag låg på hans arm. Jag vill ha en billig säng. Gärna snygg som är mjuk. Jag vill att det ska gå och sova 2 i den. Inte en hel dubbelsäng då jag ska bo i en etta och inte vill att hela min lägenhet endast ska bestå av en stor säng.

Egentligen skulle jag vilja vara lat. Säga här är budgeten, här är storleken här köp säng och soffa åt mig. Men samtidigt det är ju det här jag ska träna på, egna beslut. Men det är svårt att göra när man inte har bil och inte tar sig någonstans så att man kan prova. Så om ni hittar någon online som ni tycker ah den är fin. Kan ni inte länka då så kan jag titta själv.

Så jag ska beställa online, med hemleverans till lägenheten och få in båda. Jag måste dit och mäta. Till lägenheten alltså. För att veta hur stor soffa jag kan köpa och hur stor säng.

Jag önskar de hade haft planritningar i det huset men det har de inte enligt hyresvärden. Jag ska alltså kontakta nuvarande hyresgästen och få komma dit och mäta.

2 thoughts on “

Leave a Reply

