20 saker

Jag läser verkligen allt på nätet som har med sepation att göra på nätet och en sak som de tipsar om är att lista 20 saker som är bra med en själv.  Så då gör jag det. 

1. Jag tycker faktiskt jag blir snyggare med åldern. 

2. Jag är duktig på mitt jobb. 

3. Jag är en bra vän. 

4. Jag är duktig på att måla. 

5. Jag är en bra älskare.

6. Jag är snäll. 

7. Jag är en kämpe. 

8.  Jag är duktig på att dansa för mig själv

9. Jag är rolig.

10. Jag är bra på att arbeta hårt. 

11. Jag har fina vader och tuttar och rumpa. 

12. Jag lär mig att sätta mig själv först. 

13. Jag gillar att utvecklas. 

14. Jag är duktig på att göra lasagne. 

15. Jag ger inte upp. 

16. Jag älskar 

17. Jag utmanar mina rädslor. 

18. Jag försöker bli bättre på att kommunicera. 

19. Jag bryr mig om andra

20. Jag är modig. 

Leave a Reply

