Gråter för allt 

Jag vaknade av att jag grät i morse. Jag gör så ibland. Särskilt när livet är svårt och jobbigt. Så gråter jag i sömnen. Jag gråter på dagen och när jag är själv på toa. När jag pratar i telefon och när jag går ut och går. De som säger att man inte ekan vara olycklig när man promenerar och rör på sig har inte varit mig. 

Jag är en riktig gråtare. Jag gråter av lycka, ilska, sorg och ledsen. Jag kan gråta lite för allting. Jag har verkligen känslorna på utsidan. 

När jag kommer hem så ska jag börja med förråden ordentligt och försöka göra mig av med så mycket som möjligt. Det är svårt men på nått sätt får jag göra upp med den jag är. 

Att flytta till eget för det. Det gör att man får göra upp med bilden av sig själv. Av den man är och den man vill vara. 

Leave a Reply

