Att det ska handla om mig och min del

Jag är en person som har stora PMS problem och den här veckan är den värsta. Så idag har jag gråtit en skvätt i regnet på vägen hem. Jag har gråtit en skvätt när jag stod och lagade mat i köket hemma innan han kom hem och gråtit en skvätt i sängen.

Jag hatar PMS. Jag knarkar särboskap och skillsmässor på nätet. Jag lyssnar på poddar( joller avsnitt 19) ( Lillelördag, avsnitt the cut) om Anitha Schulmans separation, eller kanske särboskap. Jag har ju inte följt deras podd tidigare. Men den är bra. Riktigt bra. Fast jag gillar alltid Ann Söderlund så det kanske har med det att göra.

Det är ingen som pratar särboskap så ofta. Jag vill så gärna vara respektfull i det här forumet för min man. Jag vill att det ska bli bra.

Jag hoppas verkligen att det går bra. Att det blir fint. Att det blir bra för mig. Ja, för mig. För att för en gångskull behöver jag får vara egoist.

Det jag även är ledsen över är att jag inte hann ringa vårdcentralen om psykologkontakt. För jag behöver få sådan hjälp med. Jag behöver söka det här. Framförallt ska denna blogg handla om mig. Mindre om honom. För att av respekt inte förstöra för oss. För honom.

Leave a Reply

